Tuesday, October 16, 2012

News.

Jag ar samst i varlden pa att blogga. Det finns bara inte tid till det. Och nar jag har tid sa har jag inget att skriva. Men nu har jag antligen fatt fota lite har i applet och sjalvklart vill jag dela med mig av detta!

Forsta platningen agde rum forra sondagen i Prospect Park som ligger precis utanfor min dorr. Det var sjalvklart den forsta riktigt kalla och blota dagen pa hosten och det var lite oklart om vi skulle kunna fixa det. Vi korde smink och styling hemma hos mig. Mangder av kaffe och kakor också forstas.



Garderob/badrum


Foto: Emese Tot
Styling: Yoshihiro Hidaka
Make-up & Har: Ai Yokomizo
Modell: Talita @ RED model management
















Platning nummer tva gjorde vi i Brooklyn Bridge Park. Tydligen kravs det tillstånd for att fa fota dar sa vi blev saklart utslangda. Men som tur var hade vi hunnit med det mesta vid det laget sa det var fine :)

Vi var inte direkt diskreta...



Foto: Emese Tot
Styling: Lexyrose Boiardo
Make-up: Yuco Kokita
Modell: Katherine @ RED model management













2 comments: